niedziela, 17 listopada 2013

Warsztaty w Lublinie

Wczoraj miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w warsztatach scrapbookingowych zorganizowanych przez Sklep Art&Hobby Studio w Lublinie  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1381976952024701.1073741841.1380170712205325&type=1 prowadzonych przez mistrzynię Scrapbookingu - Dorotę: http://art-dorota.blogspot.com/2013/11/jest-takie-miejsce.html
 
Było oczywiście wspaniale:)
Jeszcze do dziś nie mogę ochłonąć od wrażeń...
Warsztaty odbywały się pod hasłem: Maraton kartkowy - kartki świąteczne.
Dorota przywiozła pokazać swoje prace, które wykonala w tej właśnie tematyce... Było co podziwiać... I jak zwykle to bywa na żywo są jeszcze piękniejsze. Atmosfera była cudowna, poznałam wspaniałe dziewczyny - nawet nie wiadomo kiedy zleciały te 6 godz. naszego scrapowania. Niby wiem już dużo na temat scrapbookingu a jednak takie spotkania uczą cały czas czegoś nowego...
 
Oczywiście przy najbliższej pracy pochwalę się tym czego nowego się nauczyłam. A tym czasem zapraszam Was na foto relację.
 
Mistrzyni w swoim żywiole...
 
Rzut okiem na lekki bałagan... 
 
Prace moich sąsiadek... 




 

A te dwa dzieła to moje prace:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz