poniedziałek, 2 grudnia 2013

Targi Kielce 2013

Jak obiecałam (a słowa dotrzymuję) chciałam dzisiaj się pochwalić z udziału w Kieleckich Targach.
Targi odbywały się pod hasłem "Wielki Kiermasz Świąteczny" - Targi Prezentów Artystycznych (sterfa Handmade) 30.11 - 1.12.2013r.
 
Oto foto relacja:
 
Rzut okiem na całe stoisko:)
 



Wszystkie ręce na pokład - czyli niezawodna pomoc mamy i mojego syna...
 
 Stoisko na chwilę przed otwarciem targów: 


 




 

 


Trochę rzuciliśmy się na głęboką wodę... nie wiedząc co nas czeka...
Ale dziś już po targach mogę powiedzieć, że było warto.
Usłyszeliśmy wiele słów uznania i kto wie może któreś zowocują jakąś współpracą....

Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które odwiedziły nasze stoisko:)
Było mi bardzo miło Państwa gościć w swoim świecie...
 
Buziaczki dla wszystkich, którzy dotrwali do końca posta.
Myślę, że Was nie zanudziłam...
 


1 komentarz:

  1. Zawsze warto. Widać, że się napracowałaś przygotowując różnorodne dzieła.
    Stoisko przepięknie przygotowane.

    OdpowiedzUsuń