piątek, 7 lipca 2017

Ślub w stylu glamur - przygotowania

Przygotowania do jutrzejszego ślubu Kasi i Adama:) 
Państwo Młodzi jako kolory przewodnie na swój wymarzony dzień zaślubin wybrali ecry i złoto. Szlachetne zestawienie. 
W pierwszej kolejności wykonywałam dla nich hollywoodzką ściankę, ogromny tort w stylu angielskim, kolumny i olbrzymie kompozycje kwiatowe. Wszystko dostosowane do stylu glamur oraz z wybranych kolorach. 
W pierwszej kolejności - jak powstawały złote dzbany... 
Nic trudnego na początek - białe naczynia pomalowane farbą metaliczną w złotym kolorze.
Długo szukałam właściwej farby w sprayu. 
Bardzo chciałam zastosować farby amerykańskiej firmy RustOleum, ale nie udało mi się jej znaleźć w internecie w krajowej sprzedaży.
Wypróbowałam markę dostępną w sklepie Majster.







 Efekt nie jest oszałamiający, ale do zaakceptowania jak za taką cenę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz