czwartek, 18 kwietnia 2013

Niecodzienna kartka na Chrzest Święty

Niedawno nabyłam nowe papierki firmy Kaisercraft "Bundle of Joy Collection w sklepie Scrapki.pl.
Miałam je wykorzystać na wykonanie komplecików z okazji Chrztu Świętego (zakupiłam wersję dla chłopca i dla dziewczynki). I przyznam szczerze, że w pierwszej chwili byłam trochę rozczarowana ich wyglądem. Jak dla mnie motywy graficzne zbyt duże.
Trochę zwlekałam ze zrobieniem pierwszego kompletu. Szukałam pomysłu i inspiracji...
Ale wczoraj wzięłam się do pracy. I efekt naprawdę mi się podoba...
Co prawda jest to wersja dla osób lubiących nietuzinkowość.
Bardziej był powiedziała w stylu vintage.
Nie mniej jednak powstała niecodzienna karteczka dla dziewczynki z okazji Chrztu Świętego.
Zobaczcie sami....
 












 
A.... jeszcze w pracy użyte została stempelki firmy Inkadinkado zakupione w sklepie "Na strychu" oraz stempelki, które zakupiłam już dużo wczesniej i niestety nie pamiętam w jakim sklepie je kupiłam znam tylko firmę Pinkpaislee.
Na razie.
Dziś mam wolne i biegnę do mojego ogródka:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz