środa, 3 kwietnia 2013

Świąteczne dekorowanie...

Witajcie poświątecznie...
Obiecałam przed świętami, że pokażę Wam moje ażurkowe jajeczka. Niestety przygotowania świąteczne całkowicie zaprzątnęły mi czas. A w święta... Goście, goście ....
Dziś nadrabiam zaległości.
Zapraszam Was do mojego domu.
Takie oto dekoracje przygotowałam na te Święta Wielkanocne.
 
Pierwsze niech będą kurki siedzące na wozie. Wóz wykonał mój mąż.
 
W jadalni na komodzie strusie jajo w towarzystwie kaczek i szafirków w wazonach.
 
W kuchni źdźbła prosa...
 
Stół jeszcze pusty - bez światecznych pyszności...
Jedynie pisanki moich dzieci i trochę wiosennych kwiatów...
 
 


Na kredensie kaczka i kurka uszyta z materiału....
 


 
Drobne elementy dekoracyjne w saloniku ...
Dekoracja w ganku... (choć nie lubię tego określenia)
 


Drzwi wejściowe - jak zobaczycie takie dekoracje na drzwiach to mój domek - zapraszam:)
 
A tymczasem zapraszam do drugiego posta pokażę jajeczka ażurkowe.
 Jak jeszcze dotwaliście do końca oczywiście...
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz