piątek, 9 sierpnia 2013

A miś fiku miku...

Strasznie pozazdrościłam tym scraperkom, które stworzyły prace z grafiką od Janet.
Postanowiłam, że poszukam w necie ciekawych clipartów i sama stworzę swoje własne obrazki do prac scrapowych. Moje umiejętności w Corelu nie są porywające (ponieważ jestem samoukiem), ale udało się coś stworzyć.
Dzięki tym szperaniom wynalazłam całkiem ciekawe cliparty. I już mam milion pomysłów na ich zastosowanie. Pewnie będę Was nimi katować...
 
A tym czasem - zabawny niedźwiadek, który jest wręcz idealny do pracy dziecięcej. Miś fikający kozołka z okazji urodzin... Jest to komplecik - pudełeczko i karteczka. Wewnątrz kartki umieściłam kieszoneczkę na pieniążki, lecz niekoniecznie musi być zastosowana.
 
Zapraszam do oglądania:)
 
Misiu przedstaw się Państwu...
 
 












 
Papierki First Edition Papier - Ianya Whelan (cudownie kolorowe).


1 komentarz: