środa, 28 sierpnia 2013

Ślub w różanym ogrodzie

Komplecik ślubny dla państwa młodych z okazji ślubu...
Inspiracją do sworzenia tego komplecika był niezwykły ogród różany, który nie raz widzę jak jadę przez Sandomierz do swoich rodziców. W ogrodzie, który podziwiam zza szyb swojego samochodu jest cała gama kolorów i to tylko tego jednego gatunku kwiatów - róży...
Są róże rabatowe, pikowane, pnące... Z zazrością zawsze spoglądam na ten ogród - przypomina mi ogródek mojej babci, która też uwielbiała róże.
Moja rabata różana niestety nie jest zbyt imponująca, więc chętnie podziwiam prace innych ogrodników.
Tym czasem wracając do komplecika dla nowożeńców...
 








Po lewej stronie wewnątrz kartki z życzeniami umieściłam kieszonkę na pieniążki (jak zazwyczaj) ale tym razem dodałam jeszcze małą kopertę ozdobioną w tym samym stylu - na duuuużżżooo pieniążków dla Młodych.







2 komentarze: