wtorek, 8 października 2013

Chrzest z aniołkiem

Mam straszne zaległości na swoim blogu:(
Niestety miniony tydzień był dla mnie bardzo pracowity. Lecz mino braku czasu powstało parę prac, które będę umieszczać (obiecuję!). Na szczęście zdjęcia są już wykonane (a u mnie z tym najtrudniej).
 
Dziś chciałam Wam pokazać pamiątkę chrztu świętego z prześlicznym aniołeczkiem.
Udało mi się zakupić w Scrap Pasji piękny wykrojnik: Cottage Cutz - Christmas Angel (niestety nie umieszczę linka do sklepu, bo wykrojnik ten jest już wykupiony). Aniołeczek jest bardzo pracochłonny, ale wart zakupu. Wykrojnik pięknie wycina kształty, nie wymaga zakupu pianki - wycięte elementy bez problemu się wyjmuje (ja wyjmuję za pomocą pinezki z taką długą plastikową główką - dostępne w każdym sklepie papierniczym).
Zakupiłam również Marianne Design - LR0242, który wykonuje piękne tło oraz rameczki. "Szybka" to wycięte okienko z plastikowej koszulki na dokumenty.
Papierek to pozostałość z Galerii Papieru - Jutrzenka.
 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz