czwartek, 20 marca 2014

Maraton kartkowy z Enczą

Troszkę mam spóźnionego tego posta a to wszystko przez problemy z komputerem.
Ale już wszystko opanowane i mam nadzieję, że nowe moje posty będą już regularne.
A tym czasem chciałam się Wam pochwalić warsztatami, w których miałam szczęście brać udział.
8 marca w Lublinie Encza prowadziła warsztaty z kartek oraz pracy na podobraziu.
Było cudownie... Atmosfera wspaniała i prowadząca - Mistrzyni...
Prace Ani nie jedna z nas na pewno ogląda na jej blogu, ale na żywo naprawdę są imponujące:)
Ania zdradziła parę swoich trików, które mam nadzieję przemycić w swoich pracach...
A teraz zapraszam Was na foto relację - zdjęcia robione komórką, więc rewelacji w jakości nie ma...
 






 
A oto moje prace, które powstały na warsztatach...




1 komentarz:

  1. Same sliczności a takie spotkanie na pewno dodaje zapału do dalszego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń